چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مرادی امام جمعه موقت شیراز

حوزه/ روحانیون باید با تشویق مردم به شرکت در انتخابات، تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح و ترویج اخلاق مداری در فضای سیاسی و انتخابات، به فرموده حضرت امام(ره)، در راستای رشد و هدایت صحیح مردم قدم بر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و انتخاب کاندیدای اصلح، اظهار کرد: افراد منتخب باید از اندیشه ای قوی، آگاهی کامل، آمادگی مناسب برای پیاده کردن برنامه های نظام و خدمات رسانی برخوردار بوده و از هر گونه کج فهمی، تنگ نظری، حسادت، تفرقه و سایر صفات نکوهیده اخلاقی و فکری به دور باشند.

وی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت همگانی در انتخابات، افزود: دولت و دیگر نهادها باید فضای سالم سیاسی و انتخاباتی را فراهم آورند و مردم نیز با انتخاب کاندیدای اصلح، حضور پر شوری در انتخابات داشته باشند.

امام جمعه موقت شیراز، به وظایف مهم طلاب و روحانیون در رابطه با انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون باید با تشویق مردم به شرکت در انتخابات، تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح و ترویج اخلاق مداری در فضای سیاسی و انتخابات، به فرموده حضرت امام(ره)، در راستای رشد و هدایت صحیح مردم قدم بر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در پایان تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی نیز همانند دوره های قبل با درایت و هوش سیاسی خود از میان کاندیداهای موجود، افراد اصلح، انقلابی و کسانی که عشق خود به ولایت فقیه را به اثبات رسانده اند، انتخاب می کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی می زنند و نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha